SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 4 / 33 / (511988 - 512042)

511988. Tankesmed.no | psykolog Jan-Ole Hesselberg
En side om vitenskap and psykologi. Jeg skriver ting. Bare for moro skyld og helt uten betaling. Om alt mulig innen psykologifaget. Noen ganger er det noen som liker at jeg gjør det. Jeg har to psykolgifaglige podkaster på samvittigheten,. Sammen med Tommy Mangerud og Jonas Vaag og. Jeg lever faktisk (delvis) av å lage TV av faget mitt. Her finner du noen smakebiter. Det hender noen vil høre meg snakke. Klikk her om du er blant dem. Fri vilje, har vi det? Noe er råttent i sosialpsykologien. Hvor går gren...
tankesmed.no
511989. Tankesmedjan
Workshops om miljön - 29.04.2009. Intresseorganisationer, företagare och politiker har identifierat viktiga miljöprojekt för Åland. Förslag till projekt - 23.10.2008. Inom Tankesmedjan har följande projektförslag diskuterats:. Mariehamns parker. Mariehamn - en. Förbättring av samhällsstrukturen - 21.08.2008. Tankesmedjan har diskuterat den konstitutionella konfigurationen av Åland, kommunernas och landskapets. Tankesmedjan - 15.08.2008. Ålands landskapsregering, Tankesmedjan Åland, Vision 2017.
tankesmedjan.ax
511990. Glokala Tankesmedjan | Tankeutbyte kring klimat, miljö, makt, global rättvisa, antirasism, feminism med mera.
Tankeutbyte kring klimat, miljö, makt, global rättvisa, antirasism, feminism med mera. Praktisk information om kursen. Kursens organisering & metoder. 13 augusti, 2015. Av Bo Håkan Strömberg. Här kommer lite inspiration för att göra saker tillsammans, ledarskap och att våga följa något/någon du tror på! Med matnyttig information om studeranderätt, terminstider, personalinfo osv. samt att titta in på Glokala folkhögskolans hemsida. För er som inte varit inne på den. Varmt välkomna till kursen! Vi lever i ...
tankesmedjan.glokala.net
511991. Tankesmedjan | Hem
Vad är en tankesmedja? Slutseminariet klart – rapporten under arbete. Den 7:e Tankesmedjan, om bedömning som motivation och pedagogiskt redskap, hade sitt slutseminarium måndagen den 11/2 2013. Dokumentationen från slutseminariet finns under fliken dokumentationer. Där kan ni se såväl filminspelningar från dagen samt lyssna på de inspelningar som gjordes under gruppdiskussionerna. Arbetet med rapporten är i full gång och den kommer att publiceras under slutet av våren. Än finns det platser kvar. Ni kan f...
tankesmedjan.nu
511992. Tankesmedjan
Funderingar kring dagens samhäll. On oktober 18, 2011 by Janne in Uncategorized. Idag är ingen bra dag att vara svensk. Idag vill jag inte vara svensk. Jag vill inte kalla mig svensk och jag skäms över att vara svensk. Svensk lag och regelverk skickar den 91-åriga Ganna till ett land där hon varken har vänner eller släkt kvar. I Sverige finns hennes barnbarn som gärna tar ansvaret för sin släkting den sista tiden som Ganna har kvar av jordelivet. Konduktör kastar av 11-årig flicka. Svensk domstol kan for...
tankesmedjan.se
511993. Tankesmedjan Buri
Namnet är taget från runstenen i Nolby (Njurunda). Stenen tros vara från 1000-talet och den tros har rests utav förfäderna till national hjälten: Fale Bure. Varje månad kommer en analys i olika ämnen att presenteras utav oss! 44 år från Sundsvall. 20 poäng statsvetenskap. Läst en mängd böcker i historia, både svensk och europeisk, och mina favorittidningar är: Sundsvalls Tidning, Dagbladet, Dagens Industri, Aftonbladet, Expressen, Dagens Nyheter, Washington Post, New York Times.
tankesmedjan.tripod.com
511994. Tankesmedjan 0630
28 mars, 2015. Inga Kommentarer ↓. Tankesmedjan 06:30:s program för tillväxt i Värmland. 1 av 16 kommuner bland Top 50 i näringslivsklimat (Svenskt Näringslivs ranking). Ungas företagsamhet 4% (andel av unga i arbetsför ålder 16-34 år). Nyföretagandet näst sämst i Sverige. Kvinnors nyföretagande sämst i Sverige. 21% av alla företagare är 64. Ungas nyföretagande 4:a från botten. Negativa attityder kring företagande hindrar många att starta nya företag. 8-punkters program för att få fart på Värmland. Lyfta...
tankesmedjan0630.se
511995. Tankesmedjan Annorlunda
Framtiden är global, inte europeisk. Söndag 11 december 2011. Nya mätningar, nytt EU, ny bok? Vi försöker att inte kommentera opinionsmätningar i tid och otid, men när 88 % av svenskarna säger nej till EMU. Är frestelsen svår att motstå. Och när när vi ändå håller på kan man ju inte förbigå att 80 % av norrmännen nu säger nej till EU-medlemskap. Han beskriver det inte om det som något som bör undvikas, utan som något beklagligt som troligtvis kommer att hända:. Om inte annat så behövs det ett nytt kapite...
tankesmedjanannorlunda.blogspot.com
511996. tankesmedjandetsovandefolket
Cha si Gadis Kecil. Template Simple. Diberdayakan oleh Blogger.
tankesmedjandetsovandefolket.blogspot.com
511998. Tankesmedjan Dialog
Öppen samlingsplats för fria obundna åsikter för alla, 24 timmar/dygn. Välkommen hit! Här har jag försökt att samla på en blogg. Intressanta mediaadresser och bloggar och några av bloggarna, som jag administrerar på en och samma bloggadress. DAGENS EU RESULTATET AV EN STATSKUPP. Upprop Östersjökonferens o. NEJ till Sveriges i NATO! Sveriges Radio - SVT. Enkäter o. Frågeformulär Opinionsyttringar. Boverkets DAGS att handla nu. Tanken med Tankesmedjan Dialog. Jag skulle vilja föreslå i ett medborgarförslag...
tankesmedjandialog.blogspot.com
512000. tankesmedjandumbo
9733; ★ ★ ★ ★. 9733; ★ ★ ★ ★.
tankesmedjandumbo.blogspot.com
512001. Tankesmedjan Feminix
Tage Erlander 1965: "Vi svenskar lever ju i en så oändligt mycket lyckligare lottad situation. Vårt lands befolkning är homogen, inte bara i fråga om rasen utan också i många andra avseenden." Conny 2014: "En röst på SD är enda chansen att rädda landet från total anarki.". Fredag 23 januari 2015. Är rädsla för islam en fobi? Är rädsla för islam en sjuklig rädsla för något ofarligt eller en frisk rädsla för något farligt? Vilken sorts rädsla kände islamisternas offer innan de fick sina halsar avskurna?
tankesmedjanfeminix.blogspot.com
512003. Tankesmedjan, Glada Hudik | Gubbdagisfunderingar…
Tankesmedjan, Glada Hudik. Medskog och Kattvikskajen, nuläge 2013-10-13. Vid Medskog öppnas strax automatiska OK-macken. Bilmetro bygger lastbilsverkstad. Biltema och ytterligare ett företag har köpt mark i väntan på politiska beslut. Roph söker bygglov för lastbilsverkstad och bensinmack. Beträffande Kattvikskajen har ett beslut i enighet mellan de politiska partierna tagits om att påbörja planläggning. Ägarna av Håstaholmen har erbjudit kommunen att köpa mark norr om bron till Holmen. Medskog – m...
tankesmedjangladahudik.wordpress.com
512004. T.S.G.Q - HEM
Tankesmedjan GQ r en tankesmedja som inriktar sig p att. Lsa samhllsproblem. Bde med politisk och teknisk inriktning. Vi r i grunden ett omvrldsanalysfretag med omvrldsbevakning,. X-faktorn r den ofrutsedda hndelsen som kan gra ett fretag. Eller organisation till en vinnare eller frlorare. Nr vi med omvrldsanalysen har satt ljuset p ett problem s. Kreerar vi lsningar. Det kan vara politiska ider eller uppfinningar. Miljpartiet har prickat rtt i sin omvrldsanalys men medvetenheten.
tankesmedjangq.se
512005. Senaste artiklarna
Har du glömt ditt lösenord? Användarnamn eller E-post. Logga in ». Logga in ». Miljörörelsen fokuserar på fel mål. Klyftorna syns på många ställen i landet och grundvalarna skakar. Publikfrieri, Way Out West. Vildcampare i privat skog bör kunna avhysas både rättigheter och skyldigheter i allemansrätten. Platsen – en mental konstruktion? Rädda politiker med skygglappar riskerar att leda Sverige in i fattigdom. Konsten att odla skog. Vilja stad (alla) och välja landsbygd (eget ansvar? 2015 ett förlorat år.
tankesmedjanida.se
512006. Hem
Politiskt och filosofiskt café. Söndag 6 september, Kl 15:00 - 17:00. Jannis café, Banantorget, Nynäshamn.
tankesmedjannynashamn.se
512007. Tankesmedjan om bildning
Att låne penger uten inntekt. November 26, 2014 1:09 pm. Låna pengar utan inkomst kan du göra via smslån eller andra typer av lån via http:/ låne-penger-uten-inntekt.no. Men det är inte alltid det går. Dock så finns det en del knep för dig som fortfarande är i behov av att låna pengar. Se dock till att alltid vara helt säker på att du kan betala tillbaka lånet i tid! Dra ner på elkostnader. November 7, 2014 12:12 pm. Enkelt att sälja guld. October 28, 2014 8:35 am. October 24, 2014 12:38 pm. Har man dess...
tankesmedjanombildning.se
512008. tankesmedjan Polaris
Nu har tankesmedjan Polaris omgrupperat till Umeå igen. Tack för visat intresse. Och visste ni att? Delar av tankesmedjan Polaris har flyttat till Berlin för att utvärdera nya möjligheter. Månadens hälsning aus DDR. 8221;Die Grenze geht nicht bei oben und unter, sonderen zwischen dir und mir.”. Spela SahlinBingo – Spelet där alla vinner! Spela SahlinBingo - Spelet där alla vinner! Det är ett spel där alla vinner. Reglerna är enkla och lyder som följer;. Skriv ut bingobrickan och ha den framme vid debatten.
tankesmedjanpolaris.wordpress.com
512009. Startsida
Remissvar, yttranden, artiklar. Seniorkraft är en ideell förening med medlemmar i olika åldrar från olika yrkesområden. Och med olika politisk hemvist. Syftet med Seniorkraft är att verka för att de äldres kunskap och livserfarenhet tas till. Vara och att öka insikten om den viktiga roll som människor i den s k tredje åldern (55 ). Bör spela i dagens samhälle. Varken tankeförmåga, initiativkraft, vitalitet eller kompetens upphör på pensionsdagen. Vi vill verka för ökat samarbete mellan generationerna.
tankesmedjanseniorkraft.se
512010. Tankesmedjan Tiden
Vem blir Labours näste ledare och varför svek väljarna partiet? 11 augusti, 2015. Corbyn leder opinionsmätningarna, vilket fått partietablissemanget att gå bananas. Tony Blair sa nyligen att ”Den vars hjärta är med Corbyn borde göra en hjärttransplantation”. Höj inte avgiften på SL-kortet. Mycket mer behövs för jämlika pensioner. Låglönejobb skapar ingen hållbar framtid. I maj släppte Tankesmedjan Tiden rapporten Oligarkerna, om de som skott sig på privata skolor och vård. 2 dagar sedan ·. Storbankerna h...
tankesmedjantiden.se
512011. tankesmia.com
Tankesmia 2007 Privacy Policy Terms of Use. Velkommen til Tankesmia. Våre hjemmesider er under utvikling og vil bli presentert i februar 2009.
tankesmia.com
512012. Forsiden - www.tankesmienagenda.no
Fra svart gull til grønn vekst. Tankesmien Agenda lanserte 14. august 2015 et perspektivnotat om hvordan vi kan bruke teknologi og kompetanse fra olje- og gassindustrien for å lykkes med ny grønn vekst og bærekraftige. Svart arbeid har store konsekvenser, både for arbeidstakeren og for samfunnet. Tankesmien. I dag sparkes Arendalsuka, en av landets viktigste politiske møteplasser, i gang. Tankesmien Agenda vil være til stede under hele. Les mer. Hvor er det blitt av alle kvinnene? Torggata 2, 0181 Oslo.
tankesmienagenda.no
512013. Tankesnurr
Fredag, juli 3. Ja, det var ju ett lååångt uppehåll det här. Har bara varit så mycket senaste månaderna, sen får jag väl erkänna att bloggintresset har varit ytterst sparsmakat det också. I alla fall, sen sist så har jag hunnit med att fylla 30 bast, gifta mig med finaste Tomas och ha världens bästa bröllopsfest! Tillbaka till hösten för nya uppdateringar om vår lilla familjemedlem. Livet är i alla fall allt bra fint just nu! Massa kärlek och kramar,. Länkar till det här inlägget. Tisdag, mars 31. Idag p...
tankesnurr.blogspot.com
512014. LA t a n k e n e f a r e
Søndag 11. mai 2014. Fra og med nå, er jeg ingen andre enn meg selv. Fra og med nå vil jeg bare rope ut mitt fulle navn. Mitt fulle navn med mitt fulle meg! La mine øyne skinne og la mitt hjerte danse. Lagt inn av Tankenesmor. Send dette via e-post. Onsdag 7. mai 2014. Dråpen som renser innsiden. Tårene mine renner på innsiden, de svir mens de renser sårene. Tårene renner på innsiden, kjærtegner meg og trøster meg. Lagt inn av Tankenesmor. Send dette via e-post. Fredag 7. mars 2014. Hvil min sjel, hvil!
tankesonen.blogspot.com
512015. tankesonne.com - This website is for sale! - tankesonne Resources and Information.
The owner of tankesonne.com. Is offering it for sale for an asking price of 299 EUR! The owner of tankesonne.com. Is offering it for sale for an asking price of 299 EUR! This page provided to the domain owner free. By Sedo's Domain Parking. Disclaimer: Domain owner and Sedo maintain no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo or domain owner and does not constitute or imply its association, endorsement or recommendation.
tankesonne.com
512016. tankesonne.info - This website is for sale! - tankesonne Resources and Information.
The owner of tankesonne.info. Is offering it for sale for an asking price of 299 EUR! This page provided to the domain owner free. By Sedo's Domain Parking. Disclaimer: Domain owner and Sedo maintain no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo or domain owner and does not constitute or imply its association, endorsement or recommendation.
tankesonne.info
512017. tankesonne.net -&nbspThis website is for sale! -&nbsptankesonne Resources and Information.
tankesonne.net
512018. tankesonne.org - This website is for sale! - tankesonne Resources and Information.
The owner of tankesonne.org. Is offering it for sale for an asking price of 299 EUR! This page provided to the domain owner free. By Sedo's Domain Parking. Disclaimer: Domain owner and Sedo maintain no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo or domain owner and does not constitute or imply its association, endorsement or recommendation.
tankesonne.org
512019. Tankespeil | mest om ingenting og noe om alt
Mest om ingenting og noe om alt. Lykke (piller) – over og ut. Hvor kan jeg kjøpe ebøker. Det måtte bare bli nytt lesebrett fra Kindle. Har problemer med å la være når det kommer noe nytt. Det har ikke vært mulig å bestille fra Amazon til Norge så langt, men hva gjør det når både Multicom. Selger og prisen samlet ikke blir høyere, når en regner med det en må betale i moms og frakt. Dette er mitt tredje lesebrett så langt. Startet med å kjøpe et brukt Kindle Keyboard. Må vel etterhvert vurdere om jeg skal ...
tankespeil.torib.com
512020. Forside
Her udvikler vi spil, der skal give os en oplevelse - og sætte tankerne i gang. Visionen er at udnytte de muligheder spilmediet giver - både til mere sjov rundt i stuerne og til effektive refleksioner i organisationer og virksomheder. Se også matchspillet.dk. TANKESPIL 2012 Jeppe S. Christensen.
tankespil.dk
512021. Gratis hjernetrim online | tankespill.no
Tankespill.no er Norges første og største nettsted viet til hjernetrim. Med Norges størte samling av hjernetrim spill finner du fort din favoritt. Vi har mange morsomme spill for barn og voksne, og blir du lei av et spill, har vi alltid et spill med større utfordringer. Det klassiske kinesiske puslespillet her på tankespill.no. Mahjong er online hjernetrim direkte i din nettleser. Dette strategiske brettspillet er underholdende og utfordrende hjernetrim. Her på tankespill.no kan du spille Maxi Yatzy.
tankespill.no
512022. Domain www.tankespindcoaching.com hosted by DanDomain - www.dandomain.dk
Domæneregistrering, webhotel, hosting og e-handel. Domæne og webhotel - DanDomain A/S.
tankespindcoaching.com
512023. Tankespinderiet | Spekulationer… filosofiske….religiøse..sprituelle og anderledes tanker vil blive skriblet ned her
Spekulationer filosofiske.religiøse.sprituelle og anderledes tanker vil blive skriblet ned her. Om tankerne bag siden. The page you are looking for does not exist; it may have been moved, or removed altogether. You might want to try the search function. Alternatively, return to the front page. Ét syn på livet. Ord fra de friske læsere. RSS - Indlæg. Der er opstået en fejl - feedet er sikkert nede. Prøv igen senere. Create a free website or blog at WordPress.com. Follow “Tankespinderiet”.
tankespinderiet.wordpress.com
512024. Tankespind og andet ragelse
Tankespind og andet ragelse. Don’t) tell me what to do (04.03.2011 12:59:11). Jeg bliver sindssyg når jeg ikke har kontrol over tingene. Hvilket egentligt er sært, da jeg seksuelt og kærlighedsmæssigt er submissiv og ikke ønsker kontrollen – så længe jeg føler mig bekræftet. Hverdags-like gør det mig dog helt tosset ikke at vide hvor jeg står. Ikke at have overblik og lade tingene går sin gang. Jeg er utålmodig, blandt meget andet. Måske er det derfor, at jeg har det svært med f.eks. forelskelse. Vi voks...
tankespindoa.wordpress.com
512025. Hosted By One.com | Webhosting made simple
Domain and Cheap Web Hosting by One.com. Tankespinn.net is hosted by One.com. Web hosting and domain by One.com. Affordable web hosting and domain plans available at One.com. Build your own website with Web Editor or choose a 1-click blog installation. Whatever you choose, One.com. Is dedicated to our customers' satisfaction with 24/7 chat support.
tankespinn.net
512026. Tankespinn
PRØV DISSE OGSÅ:. Søk i VG Blogg:. Aktuelt: Den italienske revolusjon. IQ-test for bikkja og /- 30 andre linker for hundefolk (Oppdatert 12.4-10). In lørdag, april 3rd 2010 Lagret under: Anbefales. Akkurat hvor smart er DIN hund? På BBC sine nettsider kan du selv teste hundens IQ. Ved hjelp av 7 enkle øvelser. Om hunders IQ – Og /- 30 nyttige linker til “hundesider”. The Intellligence of Dogs. Når det er sagt, så tror jeg de fleste hunder bryr seg null og nix om IQ-scoren sin. Ligger sterkt i veldig mang...
tankespinn.vgb.no
512027. Redirecting
Youre about to be redirected. The blog that used to be here is now at http:/ www.vestibylen.no/. Do you wish to be redirected? This blog is not hosted by Blogger and has not been checked for spam, viruses and other forms of malware.
tankespinn2.blogspot.com
512028. Et avbrekk i hverdagen
Et avbrekk i hverdagen. Tirsdag 24. april 2012. Nytt objektiv på tur i posten :). Objektivet skal forresten fungere godt til annen fotografering også, slik som portrettfotografering :). Mandag 23. april 2012. Foreldrene mine har en helt nydelig utsikt der de bor. Naturen er allsidig. Farger og vær endrer seg hele tiden, så selv om motivet er det sammet så blir bildene veldig forskjellige. Fredag 20. april 2012. Bursdagskortet jeg fikk hos mamma på 26 års dagen min. Et surprice pop up-card. Tusen takk mam...
tankespinn86.blogspot.com
512029. tankespinn
Kose råd til gravide. Søndag 30. september 2012. Eller jeg flytter bloggen! Synes adressen er så teit og lang, så da har jeg bytta. Nå vil de nye innleggene komme på. Http:/ ingunnstankespinn.blogspot.no/. Håper dere følger meg over og ved 20 følgere sender jeg ut en liten ting til en av dere! Linker til dette innlegget. Fredag 28. september 2012. Dagen har vært brukt i Lille Eden. Kjempe fint der, og anbefaler alle i nærheten å ta turen! Ligger på Fredfoss i Vestfossen. Linker til dette innlegget. Det e...
tankespinnlangsveien.blogspot.com
512030. Tankespinn & Virvelvind
Mandag 28. april 2014. But even though some photographers make it look easy, it really isn`t, and that´s why I signed up for a newborn workshop in Stavanger this weekend. Maddy Rogers and Shellie Wall are two amazing photographers who really knows newborn photography, and I spent the day learning about preparations, sleep patterns, camera angles, tips for soothing the babies, posing and a whole lot more. Thank you so much Maddy and Shellie for the best day! Fredag 21. mars 2014. Vi har allerede brukt den...
tankespinnogvirvelvind.blogspot.com
512032. tankespinnweb
This is the post excerpt. This is your very first post. Click the Edit link to modify or delete it, or start a new post. If you like, use this post to tell readers why you started this blog and what you plan to do with it. June 26, 2016. June 26, 2016. Leave a comment on First blog post. Create a free website or blog at WordPress.com. Create a free website or blog at WordPress.com.
tankespinnweb.wordpress.com
512033. Her hvor tanker spirer og gror...
PRØV DISSE OGSÅ:. Søk i VG Blogg:. Aktuelt: Den italienske revolusjon. Her hvor tanker spirer og gror…. Mine tanker og dine tanker. Der det en gang. Er det nå blitt. Tips oss hvis dette innlegget er upassende. Av tanker og følelser. On mai 14, 2011 at 11:01 am Kommentarer (4). Tips oss hvis dette innlegget er upassende. Av tanker og følelser. On mai 5, 2011 at 10:23 pm Kommentarer (2). Hvor langt har man seilt. Når det man ser. Som det man forlot. Tips oss hvis dette innlegget er upassende. Om det er noen.
tankespire.vgb.no
512034. Tankespire | ~her hvor tanker spirer og gror – mine og dine..~
26 mars 2015 · 08:05. Holdt rundt, lenge. 21 januar 2015 · 09:55. Alt er ett. Vi er ett. Helt fra starten har det vært klart. Jeg visste reglene, dealen. Vi var ikke ment for å vare. Og det var greit. Der er jo det jeg vil, enjoy every moment. Leve i nuet. Det har jeg gjort. Levd det til fulle, med hele meg. I dype åndedrag. Bokstavelig talt. 8211; Vi er vel der snart, er vi ikke? 8211; Si sanningen . Jeg tror forresten jeg elsker deg. I dypet. Dypere enn dette livet. Legg igjen en kommentar. Middot; The...
tankespire.wordpress.com
512035. Tankesport: Sjov med viden – køb og løs krydsord og sudoku online!
Share this on Facebook. Efter titel, stigende. Efter titel, faldende. Efter pris, stigende. Efter pris, faldende. Efter udgivelsesdato, stigende. Efter udgivelsesdato, faldende. Tankesport: Sjov med viden køb og løs krydsord og sudoku online! Amerikanerkryds - nummer 5. Filippine-Kryds - nummer 5. Find Ord Gigant - nummer 14. Quizkryds - nummer 123. Sudoku Machiavelli - nummer 17. Danmarks Store Familiekryds - nummer 25. Hyggekryds - nummer 182. Sofus Lillebror - Samling - nummer 64.
tankesport.dk
512036. Tankesportfestivalen - Hem
Regler för de olika tankesporterna. Du är här:  . Resultaten från Tankesportfestivalen 3-4 december 2016. Onclick="window.open(this.href,'win2','status=no,toolbar=no,scrollbars=yes,titlebar=no,menubar=no,resizable=yes,width=640,height=480,directories=no,location=no'); return false;" rel="nofollow". En utförlig resultatredovisning med fler bilder. Finns i en särskild pdf-fil. Lördagens medaljörer. 3 Richard Sandström. 1 Richard Sandström. Söndagens medaljörer. 1 Richard Sandström. 1 Arvid Kjellberg 5.
tankesportfestivalen.tk
512037. Thomas' Tankespot
Meg og sokkene mine:. Jeg har min egen blogg. Også har jeg egne sokker. De har røde tråder på seg, så mamma kan se forskjell på mine og Tobias sine. Vis hele profilen min. Carl Fredrik Bloggernæs' blogg. Små agurker (med pipestemme). Store agurker (med dyp, morsk stemme). Pedagopikk - jeg gir meg lov til å være vulgær. Mandag 27. oktober 2008. Jeg tror ikke jeg skal lage så mye mer på denne bloggen, for bildene blir for små. Det er så gøy med bidler. Gå heller til www.arkivet.blogg.no. Tusen ord er mye.
tankespot.blogspot.com
512038. marianns tankesprell
Som ein gullring i eit grisetryne. Er ei fager kvinne utan vit". Salomos Ordspraak, 11.22. Tirsdag, januar 31, 2012. En avslutning, eller om å ha det veldig bra. Jeg har alltid vært flink til å drømme og lengte. Jeg drømmer fortsatt, men jeg lengter ikke så mye lenger. Jeg har fått det jeg ønsket meg aller mest. En vennegjeng jeg trives veldig, veldig godt med i umiddelbar nærhet. En (imaginær) ring på fingeren fra den flotteste mannen. Og verdens vakreste, blideste sønn. Torsdag, december 02, 2010.
tankesprell.blogspot.com
512039. Tankesprell | att leva tillsammans som lingon och tyttebær
Att leva tillsammans som lingon och tyttebær. Skip to primary content. Skip to secondary content. December 31, 2012. Den sista biten av 2012 inkluderade som de flesta tidigare år en jul och ett nyår. Julen spenderades som sig bör i Sysslebäck med hela storfamiljen. Mannen min var med trots att han hade räknat fel på sin årliga rotation (mamma, pappa, hanna) fast jag tycker ju förstås att uppdelningen i sådant här gift tillstånd borde stanna upp på mig ändå (hanna, hanna, hanna) Haha! Nyår firades som sig...
tankesprell.se
512040. Her flytter snart en ny kunde ind | Powerhosting - Service du kan regne med
Her flytter snart en ny kunde ind. Det ser ud til du er havnet det forkerte sted, men bare rolig vi har masser at tilbyde dig. Powerhosting er eksperter inden for hosting og tilbyder en række produkter såsom webhotel. Og så er vi Danmarks førende udbyder af Magento hosting. Bestil webhotel i dag.
tankespring.com
512041. Tank Essential
Made with a luxurious cotton blend, each fitted tank is customized to your individual needs. Using the Tank Builder, simply select the neck and strap style, color, length, size and support. Build your custom tank now! KEEP UP THE LATEST STYLES AND OFFERS WITH OUR E-NEWS. Follow us on Facebook and Twitter. 2010 Tank Essential Privacy.
tankessential.com
512042. Foträt och riktad
Kommentarer kring politisk retorik - okronologisk men kairosrät. Onsdag 6 juli 2011. Reinfeldt i Almedalen 4 juli 2011. Jag kommenterade statsministerns tal åt SvD. Statsministerns tal var dock inte lyckat. Visserligen var detaljerna som som för Romson stjälpte lasset på plats hos Reinfeldt. Tydlig röst, gott kroppsspråk, likaså självförtroende Men det gör inte ett bra tal. Ett gott tal är anpassat till sin målgrupp. Och vilken var målgruppen i detta fall? Om nu innehållet var litet kom åtminstone ett ny...
tankestajlaren.blogspot.com